svensson-svensson

Alla inlägg den 22 december 2011

Av svensson-svensson - 22 december 2011 23:41

har inte lärt mig kameran än men dagen har varit solig, Cape Coral har givit oss färg.

Mats är lila, Lasse rosa, Catta & Monken är bruna.

Mats och Lasse hittat något nytt att dricka vitt vin med läsk - PHYYY vad äckligt!!!

Wille har inte solat bara fiskat, fick jätte napp visar imorgon då vi laddat ner bilderna.

Ikväll blir det burgare á la Svensson/Haglund med massor av lök och bacon.// Svenssons


Av svensson-svensson - 22 december 2011 16:23

Gó dá!

Känns som om jag ser i baksspegeln hela tiden men det blir att skriva om gårdagen.

Capriva var en super hit! Hit skall vi fler gånger. Vi tog med lite mackor och picknick till stranden,

Phille K satt i en solstol hela dagen - han är mer röd än en kokt kräfta idag!

Timmarna på stranden gick fort, på vägen hem körde vi förbi Tanger och shoppade loss till Lasses glädje!

Hade jag inte glömt sladden till att ladda över bilderna från kameran hade ni förstått hans glädje.

Kamera problemet har jag nog löst till kvällen - har köpt en ny kamera med sladd så att jag skall kunna ladda över bilder, men skall bara läsa bruksanvisningen först (den är på engelska så det kan ta lite tid, eller så ger jag den till Empan).

               

Imorse blev det ingen promenad, vi får spara den tills ikväll. Vi tog bilen och skulle fylla upp kylskåpet samt finna ett Pannkaksställe, vilket vi inte gjorde så nu sitter vi hemma och äter frukost likt förbannat, har vi tur hittar vi nog ett en annan dag.

Idag kommer vi nog att hålla oss till stranden i Cape Coral - Vädret här är underbart, hur har ni det? Är det sant att ni har snö?

Klockan tickar, måste hoppa i stranstassen. Há en trelig dag// Svenssons


Presentation


Hej
Nu börjar Familjen Svensson att dela med sig av sitt liv, kanske inte så kul men dock så spännande.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker vi om shopping?
 UNDERBART
 SUPER
 KANON
 BRA
 FANTASTISKT

Hittat hit!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards