svensson-svensson

Alla inlägg den 14 december 2009

Av svensson-svensson - 14 december 2009 15:04


Jag känner mig som en piltavla, alla kastar saker på mig, högen med papper växer och snart har jag svårt att se att det skall finnas någon ände på allt arbete.

Att timmarna på dynet inte räcker till har jag redan konstaterat. Vad göra???

Ta en paus, andas och sen kör.......... Håller tummarna på att allt löser sig innan veckan är slut. Tur man inte skall fira jul hemma, inga julklappar ingen julmat ingen stress eller??? Jo, jag stressar järnet för att hinna med allt som skall göras innan vi åker. Men oj vad jag skall koppla av sen när vi är framme eller??? Nej, då börjar sol paniken, hinner jag sola så mycket som jag vill, shoppa,äta, mysa, se uppleva ja bara hinna med! Stress Stress...

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Nu börjar Familjen Svensson att dela med sig av sitt liv, kanske inte så kul men dock så spännande.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker vi om shopping?
 UNDERBART
 SUPER
 KANON
 BRA
 FANTASTISKT

Hittat hit!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards