svensson-svensson

Alla inlägg den 26 december 2009

Av svensson-svensson - 26 december 2009 13:26

God Morgon

Trodde jag var shoppoholiken i denna familjen men ack så fel jag har, pojkarna är som tokiga. Kl 07.00 kom båda upp och sa när skall vi åka till Super Target. Visst har vi olika shoppingbehov de vill ha leksaker jag vill ha roliga tvättgrejer, El Bundy vill ha nya kläder.

Vá är nu detta - Eva ryggskott, är det ett tecken som säger att du inte skall få komma ut på rean i år heller. -Vad har du gjort med henne Sören??? Vi tänker på er och det är svårt att komma i gång med de fem talibanerna utan er. Skall se om det blir en morgonpromenad idag, El Bundy tjatar.

Förmodligen dröjer shoppingen tills ikväll då det ser ut att bli en kanondag i solen idag plus att jag måste hinna bli lite brun innan Catta kommer, Hi Hi.



Av svensson-svensson - 26 december 2009 02:11

Catta, Empan skynda er hit! Imorgon startar rean här, 70% rabatt hos bl a Tommy Hilfiger, Gap, Calvin Kline mm. Det brinner i plånboken barnen och jag har shopping panik, El Bundy har penga panik men men vi får se vem som vinner..... Shopping, shopping...(El bundy verkar generös) // Lilla frun

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Nu börjar Familjen Svensson att dela med sig av sitt liv, kanske inte så kul men dock så spännande.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker vi om shopping?
 UNDERBART
 SUPER
 KANON
 BRA
 FANTASTISKT

Hittat hit!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards