svensson-svensson

Alla inlägg den 15 december 2009

Av svensson-svensson - 15 december 2009 10:23

Dagen rusade fram och innan jag visste ordet av så var det kväll. Listan med alla måsten är skriven och jag har redan börjat stryka en och annan sak. Mannen förkyld och fick ta igen sig på soffan medans jag körde gärnet i tvättstugan med telefonen fastspänd vid örat. Nattning av barnen sen en stund framför tv:n innan jag själv somnade som en stock.


Lucka 15: Öppnades alldelses för sent som vanligt. Idag en av pojkarna sjuk, han ligger hemma själv framför tv:n och spelar playstation skulle jag tro. Mannen har varit och hämtat sitt nya pass, de andra två är på skolan och själv stressar jag rundor för att hinna med till infoträffen vi skall ha under dagen.

Sen blir det familje klippning, oj và vi skall bli julfina! Därefter får vi se vad som händer - Eva kommer nog förbi för ett glas vin och lite tant snack.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Nu börjar Familjen Svensson att dela med sig av sitt liv, kanske inte så kul men dock så spännande.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker vi om shopping?
 UNDERBART
 SUPER
 KANON
 BRA
 FANTASTISKT

Hittat hit!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards