svensson-svensson

Alla inlägg den 17 december 2009

Av svensson-svensson - 17 december 2009 15:02

Hörde att det var snö kaos i S-holm, Bromma är visst stäng tillsvidare, jag har tre killar från jobbet som sitter och väntar besked på om de får komma hem ikväll eller om de skall ta in på hotell. En kväll i S-holm och hotell , varför inte!!! Tordagar i S-holm är väl helt OK, fast det är det nog vare sig det är mån-tis-ons-tors-fre-lördag eller söndag. Eller vad säger du syrran???

Själv skall jag snart dra mig ut i trafiken för att lösa de sista julklapparna till jobbet. Jag skall till forex och växla också.

Av svensson-svensson - 17 december 2009 11:12

   Ställde telefonen*2, väckarklockan*2 allt för att komma upp i tid för att hinna till morgonens möte. Yes, jag kom upp i tid, gick ut och startade bilen för att den skulle hinna "tinas" innan det var dax att stressa iväg till jobbet. 07:15 satt jag i blien med gott om tid för att hinna till mötet som skulle starta kl 08:00. Mötet startade också 08:00 men själv satt jag fast i bilkön som rullade så lungt fram i en hastighet på ca15km/h - lite stressande. Strax innan 09:00 dimper jag ner på mötet. Chefen han ringa och fråga var jag befann mig, Jippi!

Jag får trösta mig med att jag kom upp i tid och hade det inte varit för den fantastiskt fina vita snön så hade jag kommit i tid + att jag är inte den ände idag som kommit försent till något.


Nu är nedräkningen snart avklarad. 2 dagar kvar på jobbet sen julledighet. 4 dagar kvar i Sverige sen solen.

Hoppas bara snön ligger kvar tills vi åker - kul för barnen med lite snö och sen kontrasten från pulkaåkning till poolbad!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Nu börjar Familjen Svensson att dela med sig av sitt liv, kanske inte så kul men dock så spännande.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker vi om shopping?
 UNDERBART
 SUPER
 KANON
 BRA
 FANTASTISKT

Hittat hit!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
December 2009 >>>

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards